Tuesday, May 3, 2011

Akhirnya, hari ini 3hb April 2011 aku telah menduduki paper terakhir aku(managing archive) dengan kesabaran yang dah makin kurang. Tangan aku mencoret jawapan tersangatlah sakit. Banyak tul aku nak karang huhuhuhu…yer la lau boleh semua ilmu yang aku bertungkus lumus selama ini kat atas sekeping paper tu. Lepas ni aku dah x nak pkir dah semua tu. Bila jam menunjuk tepat pukul 12.00
Hati melonjak kegembiraan dan hati aku terasa sangat lega sekali
Ya Allah, selama
tiga tahun aku menagih ilmu di sini..akhirnya…….

Tapi kelegaan ini hanya 60% jer..ngeee result x dpt lagi and aku x akan berasa lega selagi aku x ikut konvokesyen. Balik umah alamak duit tinggal baper ringgit jer lagi..kain aku kat dobi x ambil agi..cmner ni dah bpew hari dah..abes lah aku…jgnlah buang baju aku..huhuhuhu..balik umah tgk brg2 aku and terasa sayu..aku dah kena bungkus semua and packing my bag…Aku akan antar barang tu balik umah esok..huhuhuhuhuhu Rasa sayu di hati lak tiba2..Mungkin aku akan rindu kenangan yang aku cipta di sini selama tiga tahun. Banyak tul memori yang aku cipta.. yang penting itu adalah memori yang amat berharga. Sebelum pulang aku mahu bergambar ngan sumer kawan2 aku..ngeee

IS221 batch 2008

Aku x akan pernah lupa segala usaha kita mengharungi segala susah payah dengan akademik kita..huuhhhuhuhu macam masalah kita selesaikan terutama kepada SITI FARHANA AHAMAD AZHAR and HAFIZA MOHAMAD..korang banyak membantu aku dalam pengajian aku..huhuhuhu
KOrang juga selalu menyokong aku….x jumpa juga kepada kawan-kawan aku yang lain..huhuhuhu alamak rasa cam nak nangis la plak…huhhuu susah dowh nak berpisah ngan orang yang kita care ni… tambah2 aku lak syg korang gila2..fiza aku cam dah dapat agak muka ko nangis msa kita nak berpisah nnti..uwaaaaaaaa (air mata aku dah mula bergenang ni..tunggu nak jatuh jer) Seyes aku amat sayangkan korang…koranglah segalanya bagi aku…kawan yang terpenting tuk aku…
juju un sama…t aku cter lagi sal korg…tuk org yg bermkna dlm hidup aku…..


2 comments: