Saturday, June 18, 2011

Wahai insan2 yang pernah aku syg...!
thanks sebab hadir dlm idup ku walaupun sekejap
walupun aku terluka, namun aku masih syg kamu...
syg itu x pernah akan hilang...................................
aku appreciate sebab aku pernah menyayangi kamu

Z: 8 thun kita bersama..kau byk memberi rsa cinta terhadapku..ko seorg yg terbaik pernah aku jumpa..aku x pernah rsa sakit bila bersamamu...tapi mungkin sudah tiada jodoh antara kita..kita terpisah di sebabkan keluargaku..aku mohon maaf kepadamu...aku tahu kau menderita...aku tahu ko tabah..dan aku sentiasa mendoakan kebahagiaan mu..dan mungkin sekarang kau bahagia bersama insan lain yang lebih baik and menyayangimu spenuh hati...doaku buat mu selalu yer..

E: aku akui yang aku cinta kamu...selama bpew thn aku cri kamu tapi cinta kita x belum sempat bersatu un..kita dah di pisah oleh takdir..tiada jodoh...bru2 ni aku jumpa kamu dlm fb..tapi hati mu bkn padaku lagi...moga berbahagia selalu kawnku...

AW: aku kenal ko melalui kawan aku...ko cuba tapi aku tetap menjadi kawan mu smpai skrg..lau ada jodoh adalah yer..minta maaf..sebab cinta aku belum terbua untukmu

W: ko insan yang terisitimewa..lepas couple ngan ko..of courselah dunia aku terus berubah...ko mengajar aku tetg bnda yang aku x tahu and x pernah amik tahu un sebelum ni...ko yang membimbing aku dalam cinta ini..ko mengajar aku ttg kematangan bercinta..aku syg and cinta kamu thu x? tapi bila dengan kamu..aku x merasa yang atimu ada aku..firasat aku amat kuat sehingga aku mula membenci diri sndri sbb jatuh cinta dgn kamu..bila dengan kamu aku merasa apa itu kesakitan..alu sntiasa menangis..aku terluka..ko lah first person yg mengguris atiku..teramat sakit sekali..namun aku syg kamu..terima kasih kerana mengajar aku tentang erti kesakitan dalam percintaan. satu jer aku nak pesan..ko ckp aku ni childish..tpi ko x sedar yang ko tu sbnrnya childish...bnda yang ko bgi aku simpan..aku masih simpan smpai sekarang..aku rsa aku ptt pulangkan kat ko...sbb ko ckp ia amat berharga tuk ko.....

AY: kembali kepada cinta yan hambar..! ko lelaki yang hipokrit pernah aku kenal...gatal, playboy and aku menyesal gila pernah couple ngan ko...smpai skrg aku msih x dpt terima yg aku bercinta ngan ko...cubalah untuk berubah yer......jgn smpai ader yg menyakiti ko dgn lebih teruk lagi

AS: aku mula kembali dgn dunia bru yg aku cipta dengan W...ko sgt kelakar, caring...tp ko curang dengan aku bila ko jatuh cinta dengan org lain..ko menipu aku...so aku x dpt timer....ko thu x aku x pernah ucap perkataan putus kat org..ko la manusia pertama yang aku ucap....terima kasih pernah hadir dlm idup aku and aku hrp kita kawan selamnya.....

Terima kasih kerana pernah mengajar aku tentang erti cinta.....! byk pengalaman aku dpt drp kowunk....!

No comments:

Post a Comment